Same shit – new wrapping?

Grieg Investor har fått ny grafisk profil og ny hjemmeside

Vår ambisjon er å være tydelige på det vi mener er viktig. Tydelige på hvem vi er og hva vi står for. Grieg Investor ble etablert i 1998, og har med årene vokst til å bli en av de største uavhengige rådgivermiljøene i Norge. I dag jobber vi med 90 av Norges største institusjonelle investorer, og har mer enn 65 mrd under rådgivning. Vi har blitt 23 ansatte, og over halvparten har vært hos oss i mer enn 10 år. Vi ble i fjor, som første norske rådgiver noensinne, kåret til «Nordic Investment Consultancy of the Year», og kan skilte med over 60 % vekst i kapital under rådgivning de siste 5 årene. Det går faktisk ganske bra, mener vi.

Når vi vokser og utvikler oss, er det viktig å ikke miste utgangspunktet – vårt DNA – på veien. Kultur og verdier forvitrer uten kontinuerlig pleie og felles forståelse. Derfor mener vi tydeliggjøringen av hva som er Grieg Investor er viktig, både for oss selv og for kundene våre. Ikke bare hva vi gjør, men hvorfor vi gjør det. For hva vi er og hvordan vi tenker, er i våre øyne kanskje den viktigste grunnen til å være kunde her.

Vi lanserer nå en tydeliggjøring av posisjonen til Grieg Investor ved å skille oss ut på viktige områder, også når det gjelder måten vi fremstår på. Vi har alltid vært opptatte av å gjøre det kompliserte enkelt, være åpne, dele kunnskap med kundene våre og ikke ha noen skjult kostnad eller agenda. Samtidig er vi opptatt av verdiene våre – Ansvarlighet – Åpenhet – Uavhengighet –, og hva disse betyr for ansatte og kunder.

Vi håper dere liker nye Grieg Investor
– litt tydeligere enn i går